14 czerwca 2013

Krem sułtański

 
 

Na Collage Caffe trwa wyborna i smakowita zabawa polegająca na wymianie tagowej w kawiarnianej tematyce. Jako, że udziału w wymianie nie biorę a pomysł podziwiam, przygotowałam wpis poświęcony kremowi sułtańskiemu. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości z poprzednich tematów czyli kawy i herbaty. A ponieważ na scrapkach trwa wyzwanie geometryczne przemyciłam w pracy kilka kółeczek. Zapraszam do zabawy.

Having been inspired by a smart and tasty challenge on Collage Caffe, which is based on cafe menu, I have figured out the above journal entry. The text reads: Our choice: completely sweet Sultan cream.

7 komentarzy:

  1. Fanastyczne! jakie kolory i kompozycja - super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Zachwyca każdy szczególik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..cudne te twoje rozmarzone prace..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nieustannie pod wrażeniem Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your work! So much layering leaving the eye to wander all over the canvas! I can see you so enjoy what you do!

    OdpowiedzUsuń

:)