20 lutego 2014

Corvus corax

 

"Kruk mi odrzekł: Nigdy już!" Allan Edgar Poe

Ptak który kojarzy mi się z zimą to z pewnością kruk. Krąży na tle stalowego nieba w ciszy pokrytej śniegiem, a w jego krakaniu kryje się skarga i tęsknota. Ponieważ kruki są raczej nieciekawie obrazowane w kulturze i sztuce, postanowiłam nadać ich wizerunkowi cieplejszych kolorów i umieścić jednego w ramce. 
Na scrapkach trwa wyzwanie polegające na użyciu sylwetki wyciętej ze zdjęcia. Ja użyłam trzech miłych dziewcząt. Może też się skusicie?

'Quoth the Raven, Nevermore!' Allan Edgar Poe

Ravens are birds which I used to associate with winter time. When they fly overhead in the grey sky, their cackling is full of longing and complaint. As ravens are usually depicted as uncanny harbingers I decided to portrey one in lucid colours. 
The similar winter colour palette was used in the below art journal entry. I was obliged to use a silhouette cut out of a photo.

4 komentarze:

  1. Bella! ramka wyśmienita, sam kruk wygląda niesamowicie i ciekawie :D
    Czy te wszystkie cyfry są przypadkowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful creations. I especially love your raven picture.
    Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń

:)